با ما تماس بگیرید info@amz.ir | 021 - 88628046

دوره آموزشی یادگیری استاندارد ایزو ISO 10002:2014

0 دانشجو ثبت نام کرده

    هدف دوره آموزشی یادگیری استاندارد ایزو ISO 10002:2014:

    • افزایش رضایت مشتری با ایجاد یک محیط متمرکز بر مشتری که برای بازخور ها از جمله شکایات باز هست
    • حل و فصل هر گونه شکایت دریافت شده و افزایش توانایی سازمان در جهت بهبود محصول و خدمات به مشتریان
    • مشارکت مدیریت ارشد و تعهد مدیریت از طریق به کارگیری منابع برای رسیدگی به شکایات از جمله آموزش پرسنل
    • شناسایی و رسیدگی به نیازها و انتظارات از شکایت کنندگان
    • فرآیند مناسب، موثر، آسان و متقابلی رسیدگی به شکایت مشتری
    • تجزیه و تحلیل و ارزیابی شکایات به منظور بهبود کیفیت محصول و خدمات به مشتریان
    • بررسی و ممیزی فرآیند رسیدگی به شکایت مشتریان
    • بررسی اثر بخشی و بهره وری فرآیند رسیدگی به مشتری
    • مستندات مورد نیاز جهت ایجاد یک سیستم رسیدگی به شکایات مشتری مطابق با الزامات استاندارد ایزو ISO10002:2014
    • مشخص شدن اختیارات و مسئولیت ها
    • روش نوشتن اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و تحلیل داده ها
    • فرم های مربوط به شکایت مشتریان
    • با توجه به این که در عصر حاضر مشتری مداری و رسیدن به رضایت مشتری یکی از استراتژی های اصلی هر سازمانی است، رسیدگی به شکایت مشتریان و بدست آوردن مشتریان وفادار یک برتری رقابتی برای هر سازمانی بوجود می آورد

    مدت دوره آموزشی یادگیری استاندارد ایزو ISO 10002:2014:

    دوره آموزشی دو روزه می باشد.

    استاد دوره آموزشی یادگیری استاندارد ایزو ISO 10002:2014:

    1.دکتر مهدی رفتاری

    • سرمدرس IRCA برای ویرایش های 2015 استاندارهای ایزو
    • دکترای مدیریت دانشگاه تهران
    • کار‌شناس ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه شهید بهشتی
    • کار‌شناس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر
    • مشاور، سرممیز و مدرس سیستم‌های مدیریت کیفیت، ایمنی، محیط زیست و امنیت

    2.مهندس کامران پژوهنده

    کارشناس ارشد مهندسی صنایع و سرمدرس ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ تحت اعتبار ایرکا IRCA.

    سرفصل دوره آموزشی یادگیری استاندارد ایزو ISO 10002:2014:

    • آشنایی با تعریف مشتری
    • سرفصل آشنایی با تعریف مشتری
    • سرفصل تعریف اصطلاحات و تعاریف کاربردی استاندارد شکایات
    • سرفصل اصول راهنما ارائه شده توسط استاندارد
    • سرفصل وظایف پرسنل مختلف سازمان در ارتباط با مشتریان
    • سرفصل الزامات اجرایی استاندارد مطابق 8 بند ایزو 10002
    • سرفصل آموزش نحوه مستندسازی و اجرای استاندارد ایزو 10002 در سازمان

    مخاطبان دوره آموزشی یادگیری استاندارد ایزو ISO 10002:2014:

    • مدیران کسب و کارها
    • مدیران فروش و بازاریابی، تبلیغات، ارتباط با مشتریان و …
    • دانشجویان رشته های مدیریتی، بازاریابی و بازرگانی

    تاریخ برگزاری دوره آموزشی یادگیری استاندارد ایزو ISO 10002:2014:

    9 و 10 خرداد 97

    برنامه درسی دوره

    No curriculum found !

    نقد و بررسی دوره

    نا مشخص

    امتیاز
    • 5 ستاره0
    • 4 ستاره0
    • 3 ستاره0
    • 2 ستاره0
    • 1 ستاره0

    هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

    دوره محدود
    • خصوصی
    • 0 روز

    آخرین نوشته ها

    کلیه ی حقوق برای شرکت آرشانیک آوید محفوظ است.

     

    X